Zwroty i wymiana
ZWROTY
Wersja skrócona:
ZAPAKUJ PRODUKTY Z PARAGONEM ->UMIEŚĆ FORMULARZ ZWROTU DOSTĘPNY TUTAJ LUB WYŚLIJ NAM EMAIL Z DANYMI WG FORLMULARZA->WYŚLIJ PACZKĘ NA ADRES SKLEPU NA SWÓJ KOSZT ->PO OTRZYMANIU PACZKI OTRZYMASZ PRZELEW NA PODANE KONTO
Adres do wysyłki:
Michał Kędziora Bonita
ul. Dożynkowa 45
63-400 Ostrów Wielkopolski
tel 605328669
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar (na swój koszt) w najszybszym możliwym terminie. Klient powinien powiadomić Sklep o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie e-maila na adres info@superhola.pl. Wraz z odsyłanym produktem należy załączyć pisemne lub elektroniczne oświadczenie odstąpienia od umowy. Link do pobrania -> Formularz zwrotu
W przypadku braku możliwości wydruku formularza zwrotu - prosimy o wysłanie informacji poprzez wiadomość elektroniczną.
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany na adres: Bonita Michał Kędziora, ul. Dożynkowa 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny i zwrotu całego zamówienia Klient odsyła na swój koszt produkty na adres Sklepu: Bonita Michał Kędziora, ul.Dożynkowa 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Sklep nie przyjmuje zwrotów przesłanych jako przesyłka za pobraniem. Po otrzymaniu zwrotu od konsumenta Sklep zwraca koszt zamówionych produktów oraz przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej najtańszej przesyłki w ofercie. Zwrotu płatności dokonamy w ciągu 14 dni od dostarczenia zwrotu bezpośrednio na konto bankowe podane w Formularzu Zwrotu.
WYMIANA
1. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost tylko i wyłącznie po wysłaniu informacji w wiadomości elektronicznej pod adres: info@superhola.pl o dokonywaniu wymiany na inny rozmiar, kolor lub fason. Sklep ustala z klientem termin podjazdu kuriera do klienta w celu odesłania towaru na wymianę. Produkt musi zostać zapakowany oraz oklejony wysłaną przez Sklep etykietą.