Zwroty i reklamacje

 1. Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

 2. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar (na swój koszt) w najszybszym możliwym terminie. Klient powinien powiadomić Sklep o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie e-maila na adres info@superhola.pl. Wraz z odsyłanym produktem należy załączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy. Link do pobrania -> Formularz zwrotu

W przypadku braku możliwości wydruku formularza zwrotu - prosimy o wysłanie informacji poprzez wiadomość elektroniczną.

 3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany z nienaruszoną metką, w opakowaniu firmowym na adres:  Bonita Michał Kędziora, ul. Dożynkowa 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

 4. Sklep gwarantuje zwrot równy płatności otrzymanej od Klienta, obejmującej cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów przesłanych jako przesyłka za pobraniem. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane przez Klienta konto w terminie 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru.

 5. Różnice pomiędzy wizualizacją produktów dostępnych w sklepie Super Hola wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta nie mogą być podstawą reklamacji oraz zwrotu zakupionych towarów. Reklamacji nie podlegają produkty spersonalizowane oraz wykonane na indywidualne zamówienie.

 6. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost tylko i wyłącznie po wysłaniu informacji w wiadomości elekrtonicznej o dokonywaniu wymiany na inny rozmiar, kolor lub fason. Sklep sam ustala termin podjazdu kuriera do klienta w celu odesłania towaru na wymianę. Produkt musi zostać zapakowany oraz oklejony wysłaną przez Sklep etykietą.

 7. W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres info@superhola.pl . W treści e-maila należy opisać wadę produktu. Dodatkowo do wiadomości należy dołączyć potwierdzenie przelewu za reklamowany towar. Klient przesyła towar na swój koszt.

 8. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki na wskazane przez Klienta konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji.

 9. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.

 10. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl