Promocje
Czapka i komin dla dziewczynki i dla chłopca beanie biały
Czapka i komin dla dziewczynki i dla chłopca beanie biały

59,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 59,00 zł
Bawełniana tęczowa chustka dla noworodka
Bawełniana tęczowa chustka dla noworodka

15,00 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 39,00 zł
szt.
Czapka i komin dla dziewczynki i dla chłopca brązowy/baby blue
Czapka i komin dla dziewczynki i dla chłopca brązowy/baby blue

59,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Czapka dla dziewczynki w króliki
Czapka dla dziewczynki w króliki

29,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Czapka dla noworodka prążek jeans
Czapka dla noworodka prążek jeans

29,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Czapka dla noworodka prążek zielony
Czapka dla noworodka prążek zielony

29,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Czapka dla noworodka prążek beżowy
Czapka dla noworodka prążek beżowy

29,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Czapka i komin dla dziewczynki i dla chłopca szary milk 46cm 12m+
Czapka i komin dla dziewczynki i dla chłopca szary milk 46cm 12m+

49,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 59,00 zł
Czapka i komin dla dziewczynki pomarańczowy 44cm 4m-6m
Czapka i komin dla dziewczynki pomarańczowy 44cm 4m-6m

49,00 zł

Cena regularna: 55,00 zł

Najniższa cena: 55,00 zł
Komplet Czapka i Komin Króliki Szary
Komplet Czapka i Komin Króliki Szary

49,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Czapka z koroną dla dziewczynki czarny/malinowy 46cm 12m+
Czapka z koroną dla dziewczynki czarny/malinowy 46cm 12m+

39,00 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 55,00 zł
Czapka i komin tęcza 46cm 12m+
Czapka i komin tęcza 46cm 12m+

49,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Czapka z koroną dla dziewczynki beżowy/korona moro
Czapka z koroną dla dziewczynki beżowy/korona moro

55,00 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 65,00 zł
Czapka i komin dla dziewczynki różowy w cętki 48cm 2-3lat
Czapka i komin dla dziewczynki różowy w cętki 48cm 2-3lat

55,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł

Regulamin

 

Regulamin

 1. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie internetowym Super Hola, zwanym dalej sklepem internetowym działającym pod adresem www.superhola.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Właścicielem sklepu internetowego www.superhola.pl jest Michał Kędziora, wykonujący działalność gospodarczą pod nazwą Bonita pod adresem ul. Dożynkowa 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP 6222377180, Regon: 380897850, telefon kontaktowy 605 328 669, adres email: info@superhola.pl

DEFINICJE

1. Sklep czyli strona internetowa dostępna pod adresem: www.superhola.pl

2. Formularz zamówienia, czyli Formularz służący do złożenia zamówienia na wybrane Produkty. Uzupełnienie Formularza wymaga dodania wybranych Produktów do Koszyka, wybrania rozmiaru, fasonu i koloru, sposobu płatności i formy wysyłki oraz uzupełnienia Danych osobowych Klienta

3. Klient, czyli Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta.

4. Konsument, czyli
osoba fizyczna dokonująca z Właścicielem Sklepu internetowego czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, czyli
osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą dokonujący zakupu Towarów, które są bezpośrednio związane z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG).

6. Towary czyli Produkty dostępne w sklepie

7. Konto Klienta/Rejestracja to indywidualny dostęp Klienta na stronie Sklepu do swoich zamówień.

8. Towary/Produkty dostępne w sklepie.

9. Usługa Elektroniczna to świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2022r. O świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.u. z 2020r, póz. 344 z póz. zm..), przez Właściciela Sklepu na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej www.superhola.pl (Konto Klienta, Newsletter)

10. Wymagania techniczne to minimalne wymagania, których spełnienie jest niezbędne do współpracy w systemie teleinformatycznym, którym posługuje się sklep, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług tj:

  • komputer, laptop, telefon
  • dostęp do poczty elektronicznej
  • ważny adres email 
  • dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej

11. Umowa, czyli umowa zawierana pomiędzy Właścicielem Sklepu a Klientem poprzez złożenie Zamówienia w sklepie internetowym www.superhola.pl oraz opłacenie złożonego zamówienia w terminie 5 dni od złożenia w ramach której Właściciel Sklepu zobowiązuje się do realizacji i dostarczenia Towaru do Klienta. Umowa zawierana jest w chwili przyjęcia przez sklep opłaconego przez Klienta Zamówienia.

12. Zamówienie to oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza zamówienia.

13. Koszyk to usługa elektroniczna udostępniana Klientowi Sklepu polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia Towarów, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie ceny na zasadach określonych umowami/ regulaminami, wyświetlenie podsumowania dot. Ceny poszczególnych Produktów.

14. Promocje/ Kody Rabatowe to szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Właściciela Sklepu w określonym czasie, w którym Klient może skorzystać na określonych przez Właściciela zasadach.

15. Ustawa o prawach konsumenta czyli ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsument ta (Dz. U. 2020 póz. 287 z pózn.zm.).

16. Regulamin czyli niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Właściciela sklepu za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta Sklepu będącego Konsumentem, Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

17. Cena Początkowa, czyli Pierwsza Cena Produktu, w której pojawił się Produkt w Sklepie

18.  Cena Ostatnia Najniższa, czyli Najniższa Cena, w jakiej produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.

19. Cena Promocyjna, czyli Cena produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem Promocji.


Zamówienia

 1. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze Sklepu zwanego dalej Klientem a Właścicielem sklepu internetowego.

 2. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Klient otrzymuje następnie potwierdzenie, które zostaje wysłane automatycznie na adres e-mail podany w Formularzu. W przypadku zamówień indywidualnych należy skontaktować się ze Sklepem drogą mailową: info@superhola.pl w celu nawiązania współpracy.

 3. Składając zamówienie Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych.

 4. Zamówienia można składać 24h na dobę. Realizowanie zamówień odbywa się w godzinach pracy Sklepu: od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

 5. Sklep poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sklepu. W przypadku dokonania wpłaty i braku potwierdzenia należy skontaktować się ze Sklepem pisząc na adres: info@superhola.pl

 6. Czas realizacji zamówienia na produkty z oferty stałej wynosi 2 robocze. Termin realizacji zamówień indywidualnych wynosi do 5 dni roboczych. Jeśli w skutek nieprzewidzianych okoliczności termin realizacji ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail.

 7. Po skompletowaniu zamówienia Towar zostaje wysłany do Klienta. Dowodem sprzedaży jest przelew bankowy oraz druk transakcji dołączony do przesyłki, który należy zachować. Na życzenie może zostać wystawiona faktura (bez podatku VAT).

 8. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przesyłki kontaktując się poprzez email: info@superhola.pl . W przypadku chęci rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części) po jego opłaceniu należy jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem. Zwrot odpowiedniej należności nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta.

 9. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym www.superhola.pl są oryginalne, fabrycznie nowe, wykonane własnoręcznie.

 10. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania różnych akcji promocyjnych na jego stronach, bądź wprowadzania w nich zmian.

 11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży Sklep przeznaczyć może ograniczoną liczbę towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

 12. Newsletter - usługa elektroniczna, świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia Klientom subskrybowanie i automatyczne otrzymywanie drogą elektroniczną cyklicznych, bezpłatnych informacji m.in. o nowościach, promocjach.

 

 DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

 

1. Po dodaniu Produktów do koszyka możliwe są dwie opcje płatności:

Przelew natychmiastowy:

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)

lub

wpłata na rachunek bankowy:

 Bank ING konto 45 1050 1201 1000 0092 5875 8938

 2. Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 5 dni od daty zakupu. Nieopłacone zamówienia będą anulowane.

 3. Towar jest wysyłany w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania zapłaty na naszym koncie. Jeżeli przy danym produkcie termin wysyłki jest oznaczony jako dłuższy (do 10 dni roboczych) taki pozostaje.

 4. Jeśli w skutek nieprzewidzianych okoliczności termin wysyłki ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail.

 5. Zakupiony towar wysyłany jest na terenie kraju za pośrednictwem:

 - Paczkomaty InPost 12 zł (brutto)

- Kurier InPost 13 zł (brutto)

 

Zakupy powyżej 200 zł - przesyłka darmowa

6.Klient przed odebraniem przesyłki zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń. Należy skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

7. Przewidywany czas dostawy na terenie Polski od momentu wysłania przesyłki nie powinien przekraczać 5 dni roboczych. Sklep nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie zawinione przez firmę kurierską.

Informujemy, że po dokonaniu zamówienia w opcji "odbiór osobisty" - warunkiem wydania produktów jest wcześniejsze uiszczenie opłaty przelewem natychmiastowym lub tradycyjnym. Firma informuje klienta o terminie wydania zamówienia.

 

ZWROTY 

 

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar (na swój koszt) w najszybszym możliwym terminie. Klient powinien powiadomić Sklep o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie e-maila na adres info@superhola.pl. Wraz z odsyłanym produktem należy załączyć pisemne lub elektroniczne oświadczenie odstąpienia od umowy. Link do pobrania -> Formularz zwrotu

W przypadku braku możliwości wydruku formularza zwrotu - prosimy o wysłanie informacji poprzez wiadomość elektroniczną.

2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany na adres:  Bonita Michał Kędziora, ul. Dożynkowa 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny i zwrotu całego zamówienia Klient odsyła na swój koszt produkty na adres Sklepu: Bonita Michał Kędziora, ul.Dożynkowa 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Sklep nie przyjmuje zwrotów przesłanych jako przesyłka za pobraniem. Po otrzymaniu zwrotu od konsumenta Sklep zwraca koszt  zamówionych produktów oraz przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej najtańszej przesyłki w ofercie. Zwrotu płatności dokonamy w ciągu 14 dni od dostarczenia zwrotu bezpośrednio na konto bankowe podane w Formularzu Zwrotu. 

 

WYMIANA

1. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost tylko i wyłącznie po wysłaniu informacji w wiadomości elektronicznej pod adres: info@superhola.pl o  dokonywaniu wymiany na inny rozmiar, kolor lub fason. Sklep ustala z klientem termin podjazdu kuriera do klienta w celu odesłania towaru na wymianę. Produkt musi zostać zapakowany oraz oklejony wysłaną przez Sklep etykietą.

 

REKLAMACJA

 

1. W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres info@superhola.pl . W treści e-maila należy opisać wadę produktu. Dodatkowo do wiadomości należy dołączyć potwierdzenie przelewu za reklamowany towar lub numer zamówienia. Odesłanie produktu odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost tylko i wyłącznie po wysłaniu informacji w wiadomości elektronicznej. Sklep ustala z Klientem szczegóły odsyłki reklamowanego produktu. 

2. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki (jeśli była ona na koszt klienta) na wskazane przez Klienta konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji.

3. Sklep nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

WARUNKI REKLAMACJI

 

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana jest niezgodna z umową.
  2. . Sklep jest zobowiązany doprowadzić towar do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę.
  3. Gdy doprowadzenie do zgodności z umową nie jest możliwe lub generowałoby nadmierne koszty, konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
  4. Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku Sklep odpowiada za brak zgodności towaru istniejący w chwili dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od chwili jego dostarczenia.
  5. Wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową sprzedaży. Produkt jest niezgodny z umową jeżeli:
  • Produkt nie ma właściwości o których Sklep zapewniał, brakuje mu elementów o których mowa w opisie produktu, został wydany w stanie niezupełnym
  • Produkt posiada wady fizyczne, które istniały w chwili wydania Towaru Klientowi 
  • Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania towaru Klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze sprzedanym w tej samej chwili
  • Sklep jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży
  • Naturalne zużycie produktu w wyniku nieprzestrzegania instrukcji prania w tym utrata koloru nie podlega reklamacji

4. Reklamację należy zgłosić na adres email: info@superhola.pl w tytule wpisując: Reklamacja

5. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy bez uprzedniego żądania naprawy lub wymiany jeżeli sklep nie doprowadził towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub doprowadzenie do zgodności z umową stanowi nadmierne niedogodności dla Klienta, brak zgodności towaru z umową występuje nadal mimo, że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, brak zgodności z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy, z oświadczenia sklepu wynika że nie doprowadzi od do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania przez Sklep reklamacji, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sklep niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad lub usunie wadę a jeśli wymiana lub naprawa nie będą możliwe - zwróci należność za reklamowany Towar w terminie 14 dni od rozpatrzenia 

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

 1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Sklepu i są chronione prawami autorskimi. Zakazuje się kopiowania, rozpowszechniania i komercyjnego wykorzystywania informacji zawartych na stronie www.superhola.pl bez zgody właściciela Sklepu.

2. Dane osobowe Klienta wykorzystywane będą przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym Super Hola - szczegółowe informacje w dziale "Polityka Prywatności".

 3. Wszelkie błędy wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Sklepu, np. w skutek awarii lub aktualizacji danych będą prostowane drogą e-mailową z Klientem.

 4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu.

 5. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl