Regulamin

 1. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie internetowym Super Hola, zwanym dalej sklepem internetowym działającym pod adresem www.superhola.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

2. Właścicielem sklepu internetowego www.superhola.pl jest Michał Kędziora, wykonujący działalność gospodarczą pod nazwą Bonita pod adresem ul. Dożynkowa 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP 6222377180, Regon: 380897850

 

 REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU

 

1. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze Sklepu zwanego dalej Klientem a Sklepem.

 2. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Klient otrzymuje następnie potwierdzenie, które zostaje wysłane automatycznie na adres e-mail podany w formularzu. W przypadku zamówień indywidualnych należy skontaktować się ze Sklepem drogą mailową: info@superhola.pl w celu nawiązania współpracy.

 3. Składając zamówienie Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych.

 4. Zamówienia można składać 24h na dobę. Realizowanie zamówień odbywa się w godzinach pracy Sklepu: od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

 5. Sklep poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sklepu. W przypadku dokonania wpłaty i braku potwierdzenia należy skontaktować się ze Sklepem pisząc na adres: info@superhola.pl

 6. Czas realizacji zamówienia na produkty z oferty stałej wynosi 2 robocze. Termin realizacji zamówień indywidualnych wynosi do 5 dni roboczych. Jeśli w skutek nieprzewidzianych okoliczności termin realizacji ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail.

 7. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Klienta. Dowodem sprzedaży jest przelew bankowy oraz druk transakcji dołączony do przesyłki, który należy zachować. Na życzenie może zostać wystawiona faktura (bez podatku VAT).

 8. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przesyłki kontaktując się poprzez mail: info@superhola.pl . W przypadku chęci rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części) po jego opłaceniu należy jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem. Zwrot odpowiedniej należności nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta.

 9. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym www.superhola.pl są oryginalne, fabrycznie nowe, wykonane własnoręcznie.

 10. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania różnych akcji promocyjnych na jego stronach, bądź wprowadzania w nich zmian.

 11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży Sklep przeznaczyć może ograniczoną liczbę towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

 12. Newsletter - usługa elektroniczna, świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia Klientom subskrybowanie i automatyczne otrzymywanie drogą elektroniczną cyklicznych, bezpłatnych informacji m.in. o nowościach, promocjach.

 DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

 

1. Po dodaniu produktów do koszyka możliwe są dwie opcje płatności:

Przelew natychmiastowy:

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)

lub

wpłata na rachunek bankowy:

 Bank ING konto 45 1050 1201 1000 0092 5875 8938

 2. Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 5 dni od daty zakupu. Nieopłacone zamówienia będą anulowane.

 3. Towar jest wysyłany w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania zapłaty na naszym koncie. Jeżeli przy danym produkcie termin wysyłki jest oznaczony jako dłuższy (do 10dni roboczych) taki pozostaje.

 4. Jeśli w skutek nieprzewidzianych okoliczności termin wysyłki ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail.

 5. Zakupiony towar wysyłany jest na terenie kraju za pośrednictwem:

 

- Kurier DHL 15zł (brutto)

- Paczkomaty InPost 12zł (brutto)

- Kurier InPost 13zł (brutto)

 

Zakupy powyżej 150zł - przesyłka darmowa

6.Klient przed odebraniem przesyłki zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń. Należy skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

 7. Przewidywany czas dostawy na terenie Polski od momentu wysłania przesyłki nie powinien przekraczać 5 dni roboczych. Sklep nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie zawinione przez firmę kurierską.

Informujemy, że po dokonaniu zamówienia w opcji "odbiór osobisty" - warunkiem wydania produktów jest wcześniejsze uiszczenie opłaty przelewem natychmiastowym lub tradycyjnym. Firma informuje klienta o terminie wydania zamówienia.

 

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

 1. Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

 2. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar (na swój koszt) w najszybszym możliwym terminie. Klient powinien powiadomić Sklep o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie e-maila na adres info@superhola.pl. Wraz z odsyłanym produktem należy załączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy. Link do pobrania -> Formularz zwrotu

W przypadku braku możliwości wydruku formularza zwrotu - prosimy o wysłanie informacji poprzez wiadomość elektroniczną.

 3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany z nienaruszoną metką, w opakowaniu firmowym na adres: Michał Kędziora, ul. Dożynkowa 45, 63-400 Ostrów Wlkp .

 4. Sklep gwarantuje zwrot równy płatności otrzymanej od Klienta, obejmującej cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów przesłanych jako przesyłka za pobraniem. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane przez Klienta konto w terminie 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru.

 5. Różnice pomiędzy wizualizacją produktów dostępnych w sklepie Super Hola wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta nie mogą być podstawą reklamacji oraz zwrotu zakupionych towarów. Reklamacji nie podlegają produkty spersonalizowane oraz wykonane na indywidualne zamówienie.

 6. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost tylko i wyłącznie po wysłaniu informacji w wiadomości elektronicznej o dokonywaniu wymiany na inny rozmiar, kolor lub fason. Sklep sam ustala termin podjazdu kuriera do klienta w celu odesłania towaru na wymianę. Produkt musi zostać zapakowany oraz oklejony wysłaną przez Sklep etykietą.

 7. W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres info@superhola.pl . W treści e-maila należy opisać wadę produktu. Dodatkowo do wiadomości należy dołączyć potwierdzenie przelewu za reklamowany towar. Klient przesyła towar na swój koszt.

 8. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki na wskazane przez Klienta konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji.

 9. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.

 10. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

 

 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

 1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Sklepu i są chronione prawami autorskimi. Zakazuje się kopiowania, rozpowszechniania i komercyjnego wykorzystywania informacji zawartych na stronie www.superhola.pl bez zgody właściciela Sklepu.

2. Dane osobowe Klienta wykorzystywane będą przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym Super Hola - szczegółowe informacje w dziale "Polityka Prywatności".

 3. Wszelkie błędy wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Sklepu, np. w skutek awarii lub aktualizacji danych będą prostowane drogą e-mailową z Klientem.

 4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu.

 5. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl